Ο μηχανισμός έχει 6 ρουλεμάν με το ένα να αποτελεί την αντεπιστροφή του και η λειτουργία του είναι εξαιρετική χωρίς τζόγους.
Ήρθε η στιγμή να το χρησιμοποιήσει και στο Legalis 23LT 4000CXH, κάνοντας το βάρος του μηχανισμού ακόμα μικρότερο και τη δύναμη του σώματος και του ρότορα ακόμα μεγαλύτερη.
Πριν κάποια χρόνια η Daiwa παρουσίασε το Zaion σαν εναλλακτικό υλικό κατασκεύης του σώματος του μηχανισμού, δημιουργώντας πολύ μεγάλη επανάσταση στην αγορά, αφού είναι ένας τύπος carbon με ακαμψία πολύ μεγαλύτερη απο τα υπόλοιπα carbon.
To ATD σύστημα φρένων που προστέθηκε κάνει το Legalis μία από τις καλύτερες επιλογές για χρήση λεπτών νημάτων, αφού η γραμμικότητα και η εξάλειψη του σκορτσαρίσματος που είναι ο στόχος της Daiwa επιτυγχάνεται στο 100% με την τεχνολογία αυτή.
H νέα μπομπίνα Air Spool που προστέθηκε σε συνδυασμό με το εξαιρετικά ελαφρύ καινούριο χερούλι κάνουν το Legalis πανάλαφρο με την τεχνολογία Air Drive (σχεδιασμός ρότορα) να κάνει εμφανή την παρουσία της κατά την περιστροφή του μηχανισμού δίνοντάς του μία κίνηση που θα ζήλευαν ακόμα και μηχανισμοί από το πάνω ράφι!
Μοντέλο | Ταχύτητα | Ανάκτηση | Βάρος | Φρένα | Χωρητικότητα | Ρουλεμάν |
---|---|---|---|---|---|---|
LEG23LT4000CXH | 6.2:1 | 99cm | 230gr | 12kg | 0.20mm/300m | 5+1 |